12/6/07

He estat uns dies sense escriure però no us he abandonat !


La meva voluntat és seguir mantenint aquest blog en el futur, perquè no era només un blog electoral.
El que passa és que la intensa campanya electoral m'ha passat factura i he hagut de descansar una mica, tant el cos com la ment.
Si heu seguit la premsa en els darrers dies, haureu vist que l'activitat post electoral d'alguns partits, continua de la mateixa manera que a la precampanya: atacs, intents de desprestigi i ganes de crispar.

Des del PSC ho vam dir des del primer: El nostre és el
projecte del SÍ.

I es basa en 3 característiques: Compromís, treball i passió per Sabadell.
Aquests propòsits no eren només de campanya, eren des del convenciment, i així és com volem afrontar el futur de la nostra ciutat. I és així com jo iniciaré dissabte el camí de regidor de Sabadell.
  • Tinc passió per la meva ciutat
  • Em comprometo a vetllar pels interessos de la ciutat, de tots els ciutadans i de totes les ciutadanes.
  • I treballaré intensament, colze a colze amb el nostre alcalde, per Sabadell.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest dissabte iniciaràs una nova étapa, però estic convençuda que t'envairan milers de records en pocs instants...
diguin el que diguin crec que ho faràs amb l'entusiasme que saps fer-lo, amb l'entusiasme que un dia em vas transmetre...
una que t'admira i que t'agraïx l'ajuda que m'has prestat quan t'he necessitat
Isabel

Lluís Monge ha dit...

Moltes gràcies, Isabel.
Missatges com el teu m'encoratgen a seguir treballant amb il.lusió renovada.