19/6/07

Sí, prometo !
















Senyors i senyores prometeu o jureu, per la vostra consciència i el vostre honor, complir fidelment les obligacions del càrrec de regidor/regidora de l'Ajuntament de Sabadell amb lleialtat al Rei i guardar i fer guardar la Constitució, com a norma fonamental de l'Estat i l'Estatut d'Autonomia de Catalunya?

Així s'adreçava a nosaltres la Maria Ramoneda el passat dissabte.

No és el primer cop que faig aquesta promesa, ja l'havia fet a Barberà del Vallès, a 4 legislatures, però aquesta era diferent.

Ara soc regidor de la meva ciutat, la ciutat on vaig néixer, la ciutat que més m'estimo.

L'any 2007 és un any important a la meva vida que marcarà la meva història. Estic content !

Estic content perquè la Georgina ha acabat el seu Erasmus i ha tornat a casa (Filla disculpa'm per parlar de tu en el blog)

Estic content perquè el Gerard ho ha aprovat tot (Fill disculpa'm tu també)

Estic content perquè, malgrat que el Barça no ha guanyat la Lliga, tot just soc a la meitat de la meva vida. Espero viure 100 anys ...

I estic molt, molt content, emocionat, il.lusionat i preparat (en cos i ànima com em deien els Salesians) per iniciar aquesta nova etapa.

SÍ, PROMETO.

6 comentaris:

Albert Medrán ha dit...

Hola Lluís,

enhorabona pel càrrec!

Com a sabadallenc,
com a blocaire...
... i sobretot com a estudiós i futur assessor polític en comunicació, t'he de posar com link al meu bloc de comunicació política a internet.

Que per alguna cosa sou el responsable de comunicació de la Casa Gran!

Us desitjo una bona tasca!

Lluís Monge ha dit...

Moltes gràcies.
Et desitjo que aconsegueixis les fites que t'has marcat.

Miguel Zaragoza ha dit...

Enhorabona Lluís, per la teva nova responsabilitat segur que els 50 anys que et queden (si son mes millor) seran tant o mes profitosos con fins ara

Lluís Monge ha dit...

Moltes gràcies Miguel.
Espero poder servir a la meva ciutat 100 anys més. (Era un secret però espero viure 150 anys ... o més i tot)

Anònim ha dit...

HOLA LUIS
ENHORABONA PEL TEU CARREC
ESPEREM MOLT DE TU

MERCE VILLAR

Lluís Monge ha dit...

Moltes gràcies Mercè.
M'ha fet molta il.lusió rebre el teu comentari i espero no decebre't en el que esperes de la meva feina, estigues segura que per voluntat i esforç no quedarà.