21/2/12

Torno a ser aquí!!!



Benvolgudes i benvolguts,

Després d’un temps d’inactivitat, he decidit tornar a l’activitat el meu blog.

Fins ara les obligacions públiques em demanaven una gran quantitat d’hores que no em deixaven temps per a cap altre mena d’activitat. Certament aquesta legislatura, malgrat que la feina és molta i molt engrescadora, el nivell d’exigència ha afluixat i, en aquest sentit, puc disposar d’un temps, una part del qual, he pensat que podria dedicar a exposar la meva manera de veure les coses de temes tant o tan poc importants com el futbol, la política, la realitat nacional, la crisi.....

Fins fa un temps com a mitjà d’intercanvi d’informació havia utilitzat faceboock, però he arribat a la conclusió que el blog em permetrà comunicar-me de forma més profunda i elaborada.


Per tant us convido a totes i tots els que així ho desitgeu a visitar el blog i que, a més, aneu deixant les vostres aportacions i opinions sobre els temes que aniré abordant.


En alguns casos veureu que aquests seran de collita pròpia i d’altres reproduiré articles i/o comentaris que, sota el meu humil criteri, hauré valorat importats de reproduir.

Espero els vostres comentaris.