12/11/08

Adeu amic Joan


Ahir al matí em vaig assabentar del traspàs d'un gran ciutadà i d'una millor persona: l'amic Joan Barberan. Un home que estimava Sabadell i estimava el Sabadell.

Treballador incansable, i amb una amabilitat i generositat fora del comú, sempre tenia una frase amable per a tothom..

Encara recordo, amic Joan, el dia que em vas sorprendre amb un bonic regal: una col·lecció de fotografies antigues de l'antic camp de l'Arraona i una foto aèria del Club Natació Sabadell, les quals, des del dia que me les vas lliurar, estan penjades al meu despatx. A totes les persones que s'hi han interessat sempre els he dit: "Són un obsequi del meu amic Joan Barberan". Eren còpies de les originals que, amb la teva habitual generositat, havies lliurat a l'Arxiu

I també em ve a la memòria aquell dia que em vas fer veure aquell vídeo de promoció del Centre d'Esports, que fou idea teva, el qual acabava dient "...A Sabadell... del Sabadell!".

Joan, a partir d'ara no et trobarem per la Rambla, ni et veurem organitzant actes solidaris o de captació de nous socis per al teu Centre d'Esports Sabadell, però et puc ben assegurar que totes les persones que t'hem conegut et seguirem tenint molt present.