28/6/07

El primer Ple reunit en sessió ordinària.


Ahir vam fer el primer Ple ordinari d'aquesta legislatura.

Després de la investidura, ahir tots els regidors i les regidores de l'Ajuntament de Sabadell ens vam reunir en la primera sessió ordinària en base als drets que fa 30 anys la democràcia ens atorgà.

Vam poder comprovar que les dinàmiques de l'oposició, en alguns casos, han anat canviant. Allò que va ser una campanya electoral d'insults i descrèdits sembla que es pot convertir en honestedat i bones formes, tal com els votants de Sabadell es mereixen.

Puc entendre les divergències d'opinió, només faltaria! Ningú té la veritat absoluta. Entenc que en un ple format per 6 partits polítics es produiran desacords perquè tot i que hi ha forces més properes entre elles n'hi ha de radicalment oposades en els seus objectius.

Però no puc entendre que es continuï qüestionant tot d'entrada i que no es donin els temps necessaris per demostrar els funcionaments i després opinar. Sembla que la cultura del no segueix imperant a la nostra ciutat sense aportacions lògiques, coherents i honestes.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si us plau, comenceu donant exemple vosaltres i amb responsabilitat pública encara més.

Intenta extreure un anàlisis dels comentaris de la teva companya de partit Montserrat Capdevila sobre el primer ple on no extreguis un descredit cap als membres de l'oposició sense comptar el PP.

Els teus comentaris de descredit cap al cap de ER de l'altre dia dient que venia d'afora i no coneixia la ciutat em semblen penosos quan tu dius que has sigut de cultura de Barberà, simplement penòs.

Lluís Monge ha dit...

Gràcies anònim per la teva aportació.
Els votants són els que escullen.

Anònim ha dit...

El teu comentari com és diu col.loquialment a aquest país és 'una pixada fora de test'.

Anònim a dit:

a) Si us plau comenceu donant exemple vosaltres i amb responsabilitat pública encara més.

Anònim respon el teu comentari sobre la política del no.

b) Anònim et posa com a exemple els comentaris d'un company teu de descredit cap a l'oposició. Anònim reforça l'idea de que comenceu donant exemple vosaltres.

c) Anònim recorda un comentari teu de descredit cap al dirigent de ER de l'altre dia dient que venia d'afora i que no coneixia la ciutat. Anònim reforça l'idea de l'exemple doncs tu també has exercit a fora de la ciutat i t'atreveixes a descreditar a el dirigent de ER per haver sigut alcalde de Sant Llorenç. Torno a demanar la necesitat de donar exemple.

Crec que la teva resposta no te res a veure amb els meus comentaris per el que pot ser haguès sigut millor un silenci.

Lluís Monge ha dit...

Sr. Anònim, espero que comprendrà que estic molt ocupat, que governar aquesta ciutat implica molt treball i molta dedicació, i que és per això que fins avui no he pogut publicar el seu comentari i donar-li resposta.

També li diré que està clar que no em coneix, perquè si fos així sabria que un dels meus principis és el diàleg i el consens. I que en el supòsit que “pixi fora de test” no em pot recomanar que calli, això correspon a altres èpoques que per sort ja hem superat.

Tornant al que vostè em qüestiona, jo diria que no ha interpretat bé el meu article, deixi’m que li aclareixi algunes de les meves paraules:
- El meu article en aquest blog deia que malgrat la desagradable campanya electoral, amb insults i descrèdits per part d’alguns polítics, pensava que un cop constituït el Ple municipal era possible recuperar l’honestedat i les bones formes que la ciutadania de Sabadell es mereix.
- Pel que fa al Sr. Magí Rovira, rellegeixo les meves declaracions al Diari de Sabadell on deia que - ... no entenia les crítiques tenint en compte que havia estat durant 10 anys alcalde de Sant Llorenç, i per tant, coneix bé quines són les responsabilitats del càrrec ...-, i no entenc on és el meu descrèdit. Però si que és cert que, sigui pel motiu que sigui, ERC ha perdut molts vots i d’aquí el comentari que jo feia de: “els votants són els que escullen”.
- Mai he qüestionat i crec que mai qüestionaré la procedència de les persones que viuen o treballen a Sabadell (això dels sabadellencs de tota la vida ho deixo per uns altres) però si que defenso que, en la meva opinió, per ser alcalde de Sabadell cal estimar i conèixer profundament la nostra ciutat, i això és difícil si no s’hi viu, de dia i de nit.
- No li respondré el comentari que fa de la meva companya perquè ella ja li ha respost directament.

Com ja he dit en altres ocasions, treballaré tan bé com sàpiga per a la ciutadania de Sabadell, tant pels que ens han votat com pels que no ho han fet, i per això no tinc gaire temps per dedicar-me al blog, disculpeu-me si no puc actualitzar la informació tant com voldria.

Anònim ha dit...

No li estic demanant que calli.

Anonim ha dit: per la resposta que ha fet hagues sigut millor un silenci perque no respon a res.

Amb l'explicació que fa de la seva resposta s'enten més, però amic Monge, és imposible arrivar al resultat que vostre espòn només amb una frase.

He pogut veure'l algun cop per la ciutat, un fa molt poc i fins i tot fa un any li vaig fer una pregunta personalment on em va donar una resposta sense fons com la que ha fet al blog, per el que no vaig quedar estranyat.

Recordi que la seva feina és la de governar i que cobra per ella. Sr. Monge vosté no està en una ONG no és faci la victima, ( que governar aquesta ciutat implica molt treball i molta dedicació).

Però naturalment queda disculpat i li agraeixo la seva resposta i el temps que ha dedicat i el lloa la seva resposta doncs altres blogs no haguesin publicat el comentari ni haguesin donat resposta.

Permetim una crítica personal exposi millor les seves respostes, sobretot les mediàtiques doncs poden portar a interpretacions que no tenen que veure res amb el que vosté vol dir.

Bones vacances.